Door gebruik te maken van de website, accepteer je gebruik van onze cookies.

Customer Relationship Management

Hoe zorg je als bedrijf dat je langdurige relaties realiseert met (nieuwe) klanten?

Dit is de kernvraag van Customer Relationship Management. Door het verzamelen van kwalitatieve en kwantitatieve klantinformatie en deze te vertalen naar klantinzichten kun je in de klantreis (customer journey) de klant op het juiste moment via het juiste kanaal met de relevante informatie en marketingcampagnes benaderen en behouden. Daarnaast kun je om klanten loyaler te maken een loyaliteitsprogramma opzetten en om klanten terug te winnen “winbackactiviteiten” ontplooien.

 

 

Specialismen

  • Kwalitatief en kwantitatief klantonderzoek vertalen naar klantinzichten;
  • Customer journey mapping; beschrijft de klantervaringen tijdens (een deel) van de klantreis.
  • Opzetten Leadnurturing, onboarding, retentieprogramma, loyaliteitprogramma, winbackprogramma;
  • Churndrivers bepalen, retentiedashboard opzetten; KPI’s bepalen.
  • Omnichannel via kanalen Email; SEA, Social, SMS en Whatsapp, Myaccount.
  • Klantwaarde bepalen en daarop sturen voor campagnes en aanbieden proposities.
  • Proposities bepalen voor specifieke doelgroepen inclusief implementeren

 

Opdrachtgevers

Bij de volgende opdrachtgevers de bovenstaande kennis toegepast:

WordPress Theme built by Shufflehound. Copyright 2018 - Poortman Marketing