Hoe vindt de klant online de juiste informatie, producten & diensten en service?
Het antwoord op deze vraag verschilt per organisatie maar een aantal stappen zijn over het algemeen hetzelfde. Allereerst moet duidelijk zijn waar uw klant online behoefte aan heeft. Vervolgens wordt er bepaald waar de online verbetering voor uw organisatie moet plaatsvinden. Deze verbetering kan plaatsvinden op het gebied van online marketing, contentmarketing, technische online innovaties, verbeteren online kennis medewerkers of een combinatie hiervan. Door dit planmatig aan te pakken wordt het beste resultaat behaald.
Mijn online specialismen:
- Online strategieontwikkeling;
- Online/offline campagnes ontwikkelen en implementeren;
- Emailmarketing, waaronder ook geautomatiseerde e-mailcampagnes;
- Website ontwikkeling en optimalisaties;
- Contentmarketing;
- Reviewmarketing;
- Myaccount optimalisatie;
Wil je weten hoe ik je kan helpen met Online Marketing ?
Deze organisaties heb ik geholpen met Online Marketing activiteiten
Deze Online Marketing activiteiten heb ik uitgevoerd
Product journey vergroot loyaliteit
Om de loyaliteit te vergroten van klanten had Bosch Siemens Huishoudapparaten (BSH) 5 product journeys ontwikkeld en gebouwd. Dit waren product journeys voor hoogwaardige producten als wasmachines, ovens en een espressoapparaat. Een product journey bestaat uit 15 tot 20 e-mails met daarin relevant informatie van…
Content marketing helpt Vereniging aan nieuwe klanten
Door middel van content marketing wilde Vereniging Eigen Huis het marktaandeel bij de starters op de huizenmarkt laten toenemen (Generatie Y). Hiervoor is in het laatste kwartaal van 2015 een online content platform opgezet. Daarnaast is een TV en online campagne binnen 3 maanden gerealiseerd….
Door online marketing 25 procent groei in ex-studentencampagnes NS
Als een student klaar is met studeren moet zijn ov-studentenkaart worden ingeleverd. Eind 2012 waren de meest studenten ontevreden met het reizen met de trein. Dit uitte zich o.a. in een NPS* van -80. De Nederlandse Spoorwegen (NS) willen graag ex-studenten behouden als klant en…
Wat anderen zeggen
“Michiel is een zeer professionele marketeer, die altijd grondig te werk gaat en aan de hand van gedegen kennis van de klant goede en succesvolle campagnes neerzet. Hij heeft bij NS onder meer de basis gelegd voor een studentencampagne, waar we elk jaar weer de vruchten van plukken. Ik kan Michiel van harte aanbevelen!”
Sander Kemps – Senior marketeer – Nederlandse Spoorwegen
“In de korte maar intensieve periode waarin ik met Michiel heb samengewerkt, heb ik hem leren kennen als een snel ingewerkte, doortastende en resultaatgerichte marketeer. Hij heeft in zeer korte tijd een geïntegreerde campagne neergezet van strategie tot implementatie.”
Gitty Meeuwis – Senior Marcom – Vereniging Eigen Huis