Door gebruik te maken van de website, accepteer je gebruik van onze cookies.

Over Michiel

Wie is Michiel?

Michiel Poortman heeft Technisch Bedrijfskunde gestudeerd aan de HTS in Alkmaar. Aansluitend heeft hij aan de Universiteit van Groningen bedrijfskunde gestudeerd met als specialisatie marketing & technologie.

Na zijn afstuderen heeft hij verschillende online marketing rollen gehad bij o.a. PriceWaterhouseCoopers, LostBoys Interactive, Arbo Unie en Reed Elsevier. Vervolgens heeft hij via marketing adviesbureau VODW 10 interim & consultancy opdrachten uitgevoerd bij corporate en non-profit klanten. Daarna was hij bij de Nederlandse Spoorwegen als marketeer verantwoordelijk voor strategie, marketing en campagnes. Dit was voor de Studenten en ex-Studenten doelgroep. In 2015 is Michiel gestart met interim en adviesbureau Poortman Marketing.

Michiel krijgt er energie van om met een team digitale campagnes, proposities en flows te ontwikkelen en in de markt te zetten. Dit altijd gebaseerd op nieuwe klantinzichten. Hiervoor schrijft hij een (strategisch) plan, stemt dit af met de klant om dit vervolgens samen met het team te implementeren.

Hierbij gebruikt hij zijn kennis van Customer Experience, Marketing automation, Customer Relationship Management en online marketing. Daarnaast heeft hij als Product Owner ook kennis van Agile werken.

Opdrachtgevers omschrijven Michiel als innovatief, analytisch, pragmatisch, oplossingsgericht, energiek en prettig om mee te werken.

WordPress Theme built by Shufflehound. Copyright 2020 - Poortman Marketing